Kontrol af jeres rengøring

Lever din virksomheds rengøring op til de nye retningslinjer?

Vi tilbyder assistance med at sikre kvaliteten af jeres rengøring. Rengøring er et vigtigt fokusområde – og i særdeleshed i disse tider, hvor COVID-19 påvirker os alle.

Som følge af statens gradvise genåbning efter påske, er det vigtigt at have fokus på sin rengøring og derfor også myndighedernes retningslinjer til den daglige rengøring, hygiejneforhold samt ekstra rengøring – i form af bl.a. hyppigere rengøring af toiletter, overflader, håndtag mv. 

Vi hos Servicemægleren bistår meget gerne med tilsyn, kontrol og rådgivning i forbindelse med disse tiltag, så det på bedst mulig vis kan sikres, at I overholder retningslinjerne i denne forbindelse. Servicemægleren A/S har 30 års erfaring indenfor kvalitetssikring og kontrol af rengøring. Vi bistår årligt et stort antal skoler og daginstitutioner mv. i flere af landets kommuner, hvor vi kommer med uvildig rådgivning og foretager rengøringskontroller med henblik på at sikre rengøringsniveauet for vores kunder. 

COVID 19 - kontrol

Vi sikrer jer: 

⦿ Gennemgående kontrol af jeres rengøringsleverance af erfarne, faglige og uvildige konsulenter som har fokus på COVID-19 situationen.

⦿ Samlet vurdering af kontrollen med karakterer og smiley-ordning.

⦿ Hurtig afrapportering (sendes digitalt straks efter kontrollens udførelse) i form af en overskuelig, men fyldestgørende rapport bestående af dokumentation over rengøringsniveauet baseret på tekst, billeder mv. så jeres rengøring kan rette op på fejl og mangler hurtigt og effektivt.

⦿ Rådgivning i forbindelse med ekstra rengøring samt fokusområder såsom hygiejne mv. Derudover hjælp til dialog med jeres rengøringsleverandør.

⦿ Hvis nødvendigt kan vi bistå med opfølgning samt ekstra kontrol af jeres rengøring. 

Forrige
Forrige

Fra studerende til fuldtidansat: En virksomhed i udvikling

Næste
Næste

Sådan opnår I bedre kvalitet i jeres rengøringsydelser